pátek 21. června 2013

Krátké 01 White Rabbit

Emiliana Torini: White Rabbit

Není na nich vlastně nic moc bílého ani králičího, přesto vznikly na motivy písničky White Rabbit. Díky krytým zádům i ramenům a lehké zvonové sukýnce jsou maximálně vhodné do tanečních. Může je mít dívka prakticky každé postavy, délka sukně i barevná kombinace je variabilní. Je velmi snadné vytvořit jejich dlouhou variantu, kterou, jak mě teď napadá, by vlastně mohly využít i těhotné ženy, co myslíte?

Zamýšlený materiál:
  • živůtek - kůže nebo samet
  • sukně - barvený šifón

2 komentáře:

  1. Ty jsou úžasné... Strašně se mi na nich líbí ten živůtek. OuO

    OdpovědětVymazat
  2. Já osobně moc nemusím véčkové výstřihy, protože mám "zbytečně moc prsou" a takové výstřihy to ještě zvýrazňují. Ale šaty jsou moc hezké, líbí se mi ten límeček.

    OdpovědětVymazat